!!!aiNmUcUxxXXxx!!!!

!!!aiNmUcUxxXXxx!!!!

Saturday, April 3, 2010

RiNdU diEr.....>>mAMa..pApa..aDiks..aLie

jam menunjukkan 12.38a.m....
aku baru blik tgk muvee..besh2..."clash of titans"...sy0k...tekej0t2 aku tgk muvee tu..0wang malaysia xde lagik nk wat muvee cmtu..0wang malaysia wat cter sal seram2..adventure2..sal s0sial..bile nk test cm barat yer cter...m0ve la..upt0date..w0ww0w0w0w....

aku xley tido lagik...naper nie??hati ku serba xkene...aku k0l die..die xangkat2 tep0n...die kat kg skunk...mesti dh tid0...misz him s0 much...gyler killer..wahahaha...dier rindu aku xyer...dri pg smpai malam die b0rak ngn mak dier sal aku...terharu beb ! ! !..xtaw la b0rak pe...heheh...die xsa02 nk tggu 5 jun 2010..
i dunn0 why...tp wait ya...

jam suda 12.45a.m.....
kepaleku masih xtenang...macam2 aku pk kan...pk sal famili..pk sal die..pk sal studi..xsaba nk abis blaja..tp n0w bru je sem 4...ade 2 sem lg aku nk kene harungi sebel0m graduate in dipl0ma electric and electronic marine...k0s nie mmg 0wg dgr besh...but.....dh blaja bru tawu..susah payah..gyler punye laaa....mau pecah 0tak nie...huk..d0a-d0akan la aku berjaya...niat hati nk smbg degree...pastu ade rezeki nk amik master...insyaallah..semua tu kite rancang hanya ALLAH tentukan...
mmmm...familiku slalu supp0rt ape yg aku inginkan..luv papa n mama s0 much...mereka yg memahami dan insan yg paling aku syg..tanpe mereka siapalah aku didunie nie..
xsaba nk cuti midsem...macam2 aku nk buat tp....xtaw la jadik ke x...aku tingin nk keje...tp mcm2 aktiviti nk wat...but way aku nk abiskn cuti wif papa n mama n adiks n my hubby..nk lepaskn rinduuuu....miss u all.....

bile aku teringatkn final exam yg makin hampir...makin migrain kepala ku...stress....aku xtaw nk hadapi semua ni mcm mane...huk...lagik2...bile tgk markah test..quiz..yg kurang memuaskn..if mau deanlist lagik...aku kene struggle ngn final exam paper...ad0i...kene tingkatkn usaha...cmner ni...mama n papa kene bg semangt kt aku...semagat aku hilang sket bile tgk carry marks yg agak kurang dri kawan2ku...h0w??cmne aku nk wat ni..??huk............sering memikirkan...adakah aku wat sambil lewa...??ape aku harus wat selepas nie...

bile mama k0l..aku slalu ckp ye mama ain akan usaha...ain akan wat mama happy ngn ain...ain nk mama n papa bahagia dgn ain..ain nk mama n papa senyum..ketawa..n happy jew...nama0 tgk mama n papa sedih n nangis depan ain...ain dh besar ain nk pk cm owang laen...nk epi kan mama n papa...luv mama n papa..syg u all...


adiks....hehe...kak ain nk adik bejaye..adik nk jadik pakar forensik kn...adik kene blaja rajin2...ape adik nk kak ain cube dptkn n bagi...mmm kak ain bli kn adik ubat EQ MINDA nie...adik kene rajin2...kak ain syg adik...mwahhahahah...dptkn 5A kt UPSR next year...kak ain nk bawak adik jalan2 kal0 dpt 5A..insyallah...


abang n angah....i h0pe k0wg ley bantu papa n mama...ain arap k0wg wat la mama n papa happy walaup0n bnde tu payah utk d0rg terima...bagi la mereka peluang seperti parents 0wg laen...mereka inginkn kebahagiaan...h0pe k0wg ley ubah perangai k0wg..syg k0wg gaks....


alie....mis u n luv u...h0pe u dpt memahami n menerima sy seada yer....mwahahahha...byk bende dh kite hadapi bersama...susah n senang...h0pe dpt kekalkn smpai bile2...luv u babe...


jam dh pukul 1.06am...
aku stat studi...final makin dkat...test n kuiz belambak2...ad0i...hahahha...d0akan aku bejaya...h0pe luahan hati aku...xde sakitkan ati sape2..thnx...

No comments:

Post a Comment